niedziela, 24 grudnia 2017

Jeden zestaw wykrojników - różne sposoby użycia

Hej, hej!

Na wstępie chcę życzyć Wam wszystkim zdrowych, spokojnych Świąt w rodzinnym gronie. Niech ten czas będzie dla Was odpoczynkiem od wszystkich obowiązków [do których oczywiście nie zaliczamy scrapowania ;-)]

Dziś mam dla Was pomysł na użycie jednego zestawu wykrojników do różnych prac.
Jest to wykrojnik firmy X-CUT serwetka.

Tak prezentują się scrapki z tego wykrojnika:



Moja inspiracja nawiązuje motywem papierów do Świąt, jednak zamieniając papiery na inne można z powodzeniem wykonać takie opakowania i dodatki z okazji np. Komunii Świetej, Chrztu, Ślubu czy innych ;-)



Pierwszą częścią zestawu jest opakowanie na słodkości. Z zaprezentowanych wykrojników wykonałam etykietę do niego. Użyłam wykrojników o wymiarach 10,4 x 10,4cm oraz 8,3 x 8,3cm.
Najpierw spięłam opakowanie celofanowe u samej góry zwykłym zszywaczem biurowym, następnie przyczepiłam (także zszywaczem) większą etykietę tak, by zszywek nie było widać spod wierzchniej etykiety. Mniejszą etykietę przylepiłam magikiem, a później ozdobiłam.



Druga część z zestawu to opakowanie na pierniczki. Tutaj sprawa jest prosta, trzeba wyciąć największym wykrojnikiem (10,4 x 10,4cm) okienko w pudełku i podkleić je przezroczystym cienkim plastikiem (ja używam takiego ze skoroszytów). 
Etykietę do pudełka wykonałam z wykrojników 6,4 x 6,4cm oraz 4,4 x 4,4cm.



Ostatnia trzecia część zestawu, to winietka na stół. Wykonałam ją z wykrojników: 10,4 x 10,4cm i 8,3 x 8,3cm, etykieta z imieniem to wykrojniki 4,4 x 4,4cm oraz 2,8 x 2,8cm. Dół winietki przycięłam odrobinę na prosto, tak, by stała stabilnie.



Jak widać, ten zestaw wykrojników jest bardzo uniwersalny i można przy jego użyciu stworzyć wiele prac. Z pewnością wymyślicie jeszcze nie jedno jego zastosowanie ;-)

Pozdrawiam bardzo serdecznie :-)



Produkty, których użyłam:

2 komentarze

TOP