piątek, 22 września 2017

Ślubne klimaty z urodzinowego KIT-u

Witajcie
Jak już zdążyliście zauważyć, w tym miesiącu inspirujemy głównie z naszego urodzinowego KIT-u,
wszak hucznie obchodzimy pierwsze urodziny Sklepiku Gosi :)
Ja tym razem postawiłam na ślubne klimaty.


Powstały dwie delikatne i mam nadzieje, eleganckie karteczki.
Wszystkie wykorzystane materiały ( no prawie wszystkie, bo tusz zielony i odrobinę brązowego dołożyłam ze sklepu)
 pochodzą z wielkiej paki przydasi, zwanej KIT urodzinowy.
Sami możecie zobaczyć, są tam: kwiaty z foamiranu, półperły, scrapki, mikrokulki, wstążki, sznurki,
bazy i papiery scrapowe, różowy tusz, kulki styropianowe...

A oto pierwsza karteczka w delikatnym różu z odrobiną zieleni, m.in. na papierze perłowym...





I druga w bieli z bukietem foamiranowych kwiatów (kwiaty na obu kartkach robiłam własnoręcznie):





Powiem Wam, że moja paka przydasi, jeszcze nie została w pełni wykorzystana,
a już pokazałam cztery karteczki, wiklinowe serce i pudełko do kompletu.
Jest w czym wybierać i z czego tworzyć.

Jeśli jeszcze nie zakupiliście urodzinowego KIT-u, to spróbujcie szczęścia w naszym wrześniowym wyzwaniu,
można wygrać tę bogatą pakę przydasi :)

Pozdrawiam serdecznie.




Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP