piątek, 7 lipca 2017

Album dla Stasia

Ostatnio królują u mnie projekty niekartkowe, co mnie ogromnie cieszy. Tym bardziej, że to projekty dla dzieci, a te uwielbiam najbardziej!
Jako pierwszy przyozdobiłam album dla malutkiego Stasia. Album ma wymiary 25x25 cm. Utrzymałam go w błękitach i brązach. Chciałam, aby był delikatny, a czy mi sie to udało, możecie ocenić sami.
Okładka nie jest jakoś przesadnie bogato zdobiona (jak to u mnie). Wykorzystałam tutaj folder do embossingu z kropeczkami, a tło pod napisem wycięłam owalnymi wykrojnikami. Sam napis delikatnie zembossowałam.
Po wewnętrznej stronie okładki przejeżdża pociąg. 
...I wyjeżdża na ostatniej stronie. :-)
Starałam się, aby album był ciekawie ozdobiony, a jednocześnie, żeby nie był za gruby. Stąd różne kieszonki i inne schowki, jak ten.

Tutaj z kolei zdjęcia można wkleić na 2 tagi. Serwetkę przecięłam na pół i uzupełniłam fragmentem koła. To prosta ozdoba, którą często stosuję w moich albumach.

Tak wygląda wspominany już przeze mnie pociąg

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP