niedziela, 18 czerwca 2017

DIY BOX

Witajcie dziś chcę Was zaprosić do stworzenia boxa. Od czego zaczynamy? Ja zaczęłam od posprzątania mojego kąta w którym tworzę.





Możemy zaczynać - jeszcze tylko herbata w ulubionym kubku i do roboty.
Gotowego boxa można kupić w naszym sklepiku. Jak boxa mamy gotowego to pozostaje nam wybór kolorystyki - u mnie są to kremowy i delikatny fiolet.
Napisy wycinam kilka razy i naklejam na siebie daje to fajny efekt przestrzenny.
Tym razem nie korzystałam z gotowego boxa tylko robiłam go sama, bo potrzebowałam takiego nieco wyższego niż standardowy. Posłużyłam się wykrojnikami pudełek (dostępne w sklepiku) większy kształt będzie wieczkiem mojego boxa a mniejszy podstawą na której stanie Para Młoda.
Parę wycięłam wykrojnikiem (możecie użyć scrapka z naszego sklepu lub dowolnej pary z wykrojnika, których też kilka w sklepie jest). Przykleiłam wszystko do pudełka - żeby para dobrze się trzymała "zablokowałam" ją z obu stron kompozycją z kwiatów.
Do ozdoby boxa użyłam też serduszka z masy.
Serduszko pomalowałam perłową farbą akrylową tak by pasowało mi do kolorystyki pracy. Zrobiłam jeszcze dwie kieszonki - jeną na życzenia a drugą na prezent. To chyba z grubsza wszystko. Na koniec zapraszam do obejrzenia efektu końcowego.



Z zewnątrz dałam tylko kilka motywów wykrojnikowych i pudełko gotowe - można iść na ślub.

Na dziś to tyle a na koniec jeszcze bohaterowie dzisiejszego wpisu:











Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia znowu


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP