sobota, 22 kwietnia 2017

Młodej Parze - exploding box

Witajcie po długiej przerwie

Wiosna to czas gdy wszystko budzi się do życia 
motylki fruwają
serce zaczyna szybciej bić
a w wielu Kościołach rozbrzmiewa marsz weselny





W mojej pracowni trwa istna "imprezowa" rywalizacja
Komunia i Ślub 
zdecydowanie przodują przed wszystkimi 
urodzinami, rocznicami, chrztami :) 
a najwięcej powstaje exploding boxów 


Wiec nie zdziwi Was  zapewne fakt, 
że na dzisiejszą inspirację wybrałam 
srebrno-biały exploding box 
dla zakochanej pary płetwonurków ;-))) 


Nowe na naszych półkach kwadraty z przeszyciami 
sprawiły, że wnętrze jest delikatnie i bez przepychu
 a elegancji nadała mu koronka 


Na zewnętrznych ściankach także umieściłam 
ślubne motywy 
a to wszystko za sprawą wykrojników 
które sprawiły, że chłód srebra 
zmienił się w dostojną elegancję 


Jak zawsze użyłam moich ulubionych wykrojników 
sprawdzają się rewelacyjnie w każdej pracy

Wszystkie wykrojniki a także
srebrny papier
znajdziecie na naszych sklepowych półkach  
Znajdziecie tam także
- bazę pod exploding box
to dla tych, którzy nie chcą męczyć się z obliczaniem i docinaniem ;-))) 

To tyle na dziś
Przesyłam Wam gorące pozdrowienia
licząc na to, że aura za oknem zechce mi w tym dopomóc ;-)))


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP