sobota, 15 kwietnia 2017

DIY - szybkie pudełko na CD

W tym świątecznym ferworze mam dla Was. Pudełko na płytę CD. 

Nie wiem jak Wy ale mi czasem zdarza się, że potrzebuje coś na już lub na wczoraj :)

Często zdarza mi się to przy oddawaniu zdjęć. Jaki czas temu obiecałam sobie, że każde zdjęcia chce oddawać ręcznie robionym pudełku. ale nie ukrywajmy jest to dość czasochłonny sposób jeśli robi się je samemu. Tutaj macie pudełeczko na wykrojnikach



Dziś mam dla Was szybkie pudełko na Płytę CD. 
Będziemy potrzebować:
- 2 kartki papieru - wykorzystałam brązowy i złoty.
- klej, kwadraciki 3d,
- tablica do bigowania lub załączony schemat.


Z papieru wycinamy prostokąt o szerokości 13 cm, następnie wykonujemy bigi (zagięcia) według schematu lub korzystając z cali na tablicy. Przyznam Wam się szczerze, że nigdy nie przeliczam ale dla Was macie na schemacie w cm :) 


Tą czynność powtarzamy na 2 kawałku papieru :) Zwróćcie uwagę że papier brązowy musi być mocniej ściśniemy by przy sklejaniu nie robiły nam się fałdki.   


Następnie wycinamy falbankę na "zewnętrznym" papierze. Przed sklejeniem zastanawiam się wykorzystać tą odciętą część ale wygrała bez :) Tutaj zdjęcie jakby to wyglądało gdyby jednak skorzystać z odciętego paska.



Teraz zostaje nam tylko posklejać. Od pewnego czasu testuje buteleczki do kleju. parę rozmiarów ale dla mnie najlepsze są 20 ml. Idealnie trzyma się w ręce. 



Na sam już koniec wklejamy kółeczko to przytrzymania CD i  zamknięcie. Zastosowałam zapięcie na rzepy ale równie dobrze można zastosować wstążeczki. 


No i mamy gotowe pudełko na CD. Jeśli macie jakieś pytanie piszcie chętnie odpowiem na Wasze pytania i zobaczę Wasze wykorzystanie tego szablonu :) 




Dostępne w sklepie: 

Pozdrawiam



3 komentarze

  1. Swietnie wyszło to pudełko. Bardzo mi się podoba. Zaciekawiała mnie ta buteleczka na klej - czy ten metalowy wąski 'ryjek' się nie zatyka..
    Pozdrawiam bardzo świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, ciesze się że Ci się podoba. Co do buteleczki zdarza się że się przytka ale w zupełności sobie zwykła szpilka poradzi. Dla mnie ta buteleczka jest super i przyznam się szczerze że mam chyba z każdej wielkości w każdej torbie i na biurku :p kiedyś bardzo byłam nie lubiłam kleju bo właśnie brak precyzji i wszystko na taśmie ale niestety taśmy puszczają. Teraz do płaskich rzeczy tylko klej magic z tej buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za info. Przydatne o tych buteleczkach.
    Pozdrawiam Cię świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń

TOP