środa, 7 grudnia 2016

Imieninowe składaczki

 Dzisiaj dam wam nieco odpocząć od świątecznych klimatów. :-)
W naszym sklepiku znajdziecie cudowne papiery Studio Light (15 x 15 cm). 



Wzięłam je ostatnio na warsztat i tak powstały radosne karteczki imieninowe dla młodszych i starszych dzieci. Obie mają nieco inną niż zwykle formę - bo ja lubię takie kartkowe eksperymenty. :-)

Pierwsza z nich powstała na imieniny Natalii (1 grudnia). Do ozdobienia kartki wybrałam cieniowane papiery.
Pies i koty były elementami obowiązkowymi, pokolorowałam więc akwarelowymi pisakami stemplowe obrazki. :-)


Drugą kartkę wykonałam na imieniny Barbary, która jest nastolatką. Dla niej wybrałam jasne, pastelowe kolory z innego zestawu. Tym razem do pięknych papierów dodałam grafiki, czekające od dłuższego czasu na swoją kolej. Tutaj sprawdziły się idealnie. 


I jak się wam podobają?

Ze Sklepiku Gosi wykorzystałam:


Pozdrawiam serdecznie

Aneta

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP