piątek, 30 grudnia 2016

Easel card z koronkowym zakończeniem

Witam wszystkich serdecznie w przedostatni dzień roku. Mam nadzieję, że nie był o dla Was zbyt trudny i że znalazły się w nim chwile szczęścia. Myślę też, że każdy z nadzieją spogląda na zbliżający się rok, bo przecież każdy wiąże z nim jakieś plany, oczekuje czegoś nowego.

I właśnie a propos nowości. W Sklepiku Gosi pojawiło się ich naprawdę sporo. Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak prezentuje się jedna z nich - wykrojnik DIE'SIRE GARDEN PARTY - BORDER PIĘKNY.
Postanowiłam go wykorzystać w swojej kolejnej inspiracji, tworząc easel card. Poza wspomnianym już borderem wykorzystałam prześliczny papier czerpany oraz biały foamiran na ciepło, z którego wykonałam kwiatki. Wycinałam je wykrojnikami: LEANE CREATIVE - KWIAT JABŁONI oraz ROSY OWL - KWIATEK AC2 . Listki, to wykrojniki: ROSY OWL - GAŁĄZKA i Crafty Ann - Flourish14. Etykieta z życzeniami to wykrojnik: SPELLBINDERS  Radiant Rectangles, a motylki wycięte są wykrojnikami: Memory Box – Pippi Butterfly motyl oraz Isabella Butterfly. Całość dopełnia kilka dżetów i półperełek.
Niezwykle przydatny w przyklejaniu ażurowych elementów okazała się BUTELECZKA NA KLEJ MAGIK Z PRECYZYJNĄ METALOWĄ KOŃCÓWKĄ - 10ml
A teraz kolej na prezentację karteczki:



Życzę, by życzenia zawarte w tej karteczce każdemu z Was się spełniły w nadchodzącym Nowym 2017 Roku.

Produkty, które możecie kupić w Sklepiku Gosi:
wykrojniki:
-
DIE'SIRE GARDEN PARTY - BORDER PIĘKNY
-
LEANE CREATIVE - KWIAT JABŁONI
inne produkty:

Pozdrawiam serdecznie :-)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP