wtorek, 25 października 2016

Na okrągło i bożonarodzeniowo

Dzisiaj kolej na moją inspirację. Tym razem proponuję okrągłą karteczkę bożonarodzeniową.





Jej kształt wycięłam za pomocą przepięknego wykrojnika: PRECIOUS MARIEKE - Spirit of Christmas - Snowflake Circle RAMKA ŚWIĄTECZNA.

Pozostałe wykrojniki, z których korzystałam: MARIANNE DESIGN - GAŁĄZKI  4szt., MARIANNE DESIGN - GAŁĄZKI  3szt., MARIANNE DESIGN - GAŁĄZKA ŚWIERKOWA, Sizzix Thinlits – Mini Holiday Greens gałązki świerku sosny (661597) 








Poinsecję wycięłam z białego foamiranu na ciepło wykrojnikiem Sizzix Bigz – Tattered Poinsettia 658261 poinsecja gwiazda
 


Mam nadzieję, że spodobała się Wam ta karteczka i że zainspiruje Was do stworzenia własnej tego typu :-)


Wykrojniki i materiały, które można zakupić w Sklepiku Gosi:
Pozdrawiam

PRECIOUS MARIEKE - Spirit of Christmas - Snowflake Circle RAMKA ŚWIĄTECZNA.
MARIANNE DESIGN - GAŁĄZKI  4szt.
MARIANNE DESIGN - GAŁĄZKI  3szt.
MARIANNE DESIGN - GAŁĄZKA ŚWIERKOWA
- biały foamiran na ciepło


4 komentarze

  1. Piękna kartka, widzę na blogu Święta w pełni :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 A na blogu Święta, aby jego obserwatorzy mogli zobaczyć jakich jeszcze wykrojników świątecznych nie mają u siebie i czym prędzej mogli ten brak uzupełnić... Oczywiście w Sklepiku Gosi ;-)

      Usuń

TOP