środa, 21 września 2016

Dzięcięce sprawy

Witam serdecznie po raz drugi w tym miesiącu!

Dzisiaj mam dla Was inspirację związaną nierozerwalnie z początkiem roku szkolnego - plan lekcji. Ma on to do siebie, że lubi się zmieniać, zwłaszcza we
wrześniu. Aby więc nie musieć go przepisywać na nowo, postanowiłam zrobić jego magnetyczną wersję, z zapasowymi paseczkami na dodatkowe zajęcia.



Sama zrobiłam delikatne pastelowe kwiaty.


Z papieru czerpanego wycięłam jednorożca ( u mnie to ostatnio hit! ) - używając wykrojnika Marianne Design.




A tak wykrojnik Marianne Design  wykorzystała Brujita. Stworzyła przepiękne zaproszenia urodzinowe, pełne radości i magii. 


Materiały z naszego sklepiku:

zestaw wykrojników Marianne Design Collectables



Przypominam o trwającym na naszym blogu do 13 października Candy!

Pozdrawiam

Aneta

5 komentarzy

  1. Świetny pomysł na plan lekcji !!! :)
    bardzo praktyczne te magnesowe paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, są bardzo praktyczne. W rzeczywistości moje paseczki są równiutko przycięte, ale - jak to magnesy - delikatnie się odpychają. :-))

      Usuń
  2. Pomysł bardzo mi się spodobał, pewnie przygotuję podobny plan lekcji dla siostrzenicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam! Jest mega praktyczny. I na dłużej. :-)

      Usuń
  3. Z takim planem, to i do szkoły jakoś przyjemniej się przygotowuje

    OdpowiedzUsuń

TOP